Ingen bild

Jag lägger inte upp någon bild idag heller. Har blivit dålig på att fotografera den senaste tiden, kan dock bero på att jag ingen kamera äger.


Det blev ingen joggingrunda i förmiddags utan det blev en springrunda och jisses vad jobbigt det var men hälsosamt för pulsen. Jag har lagt upp en planering för att hålla igång mer med motion. Jag joggar tre gånger i veckan men de dagar som jag vilar från jogging ska jag ta snabbpromenader innan frukost och så styrketräning beroende på, dvs när jag inte vilar från styrketräningen. Men en dag minst behöver man vila emellan styrketräningarna. Och så kan jag äta godis med gott samvete på helgerna om jag förbänner de andra dagarna i veckan. Det känns bäst så.



Fasen vad det ska föras oväsen hela tiden...........Måste sätta på teven så det överröstar oväsendet!!!!!


Jag blev så irriterad på en grej idag. Igårkväll gick jag in på fotografens(som fotograferat showen) hemsida och till min stora lycka ser jag att alla bilderna från sångshowen är upplagda men så idag när jag skulle gå in och kolla på dem igen så var de borta. Varför har han tagit bort dem??? Nåja....jag gillade att se mig själv ändå men man kan ju lära sig av sina erfarenheter.

Nej.....nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga att ikväll är det TV-mys.....Grey's anatomy.....mitt favo!!! Då Ska jag njuta av alla manliga ögongodis i serien:D

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså, kände du också igen några bland de sökande?? :)

2009-02-25 @ 19:12:38
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej vännen! Trist att bilderna togs bort, jag hade velat se:)Kram

2009-02-25 @ 20:27:41
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0