***** telefonringande!



Jag blir lätt vilse på dagarna när jag jobbar helg.
Idag är jag väldigt trött, steg upp halv sex imorse och jobbade fyra timmar(inte länge) i sträck utan paus. Dessutom så tog det två timmar hos en vårdtagare. Anledningen var att det saknades en van personal som kunde rutiner, vi var två ovana timvikarier men vi klarade det ändå,phu. Efter jobbet städade jag hemmet.....alltså det är hemskt vad det ringer hos grannen.......jobbigt när det är lyhört:(  Det har nu ringt hela kvällen från och till...verkar vara en envis jäkel. Men iallafall...jag städade hemmet och sedan bloggade jag lite, gick igenom lite träningsbloggar:) Vid tretiden fick jag besök av mina föräldrar och morföräldrar, de lämnade bla matlådor ,tack tack!:) och några DAM-tidningar som jag snart ska läsa lite.

Vad skulle jag nu skriva? .......Jo! Har precis kollat på reprisen av "du är vad du äter". Det var väldigt kul eftersom kvällens gäst var självaste Fredrik Birging, han som man hör rabbla upp veckans matintag i alla du är vad du äter-avsnitt. Denna gång pratade rösten om sig själv, det var ganska kul:)

Ikväll är det melodifestivalen, vilken låt går till final eller andra chansen? Den som ser får veta. Det är intressanta och bra artister ikväll men det är ju låtarna som vi ska rösta på, inte artisten fast svenska folket gör det ändå. Det retar Bert.

Nej...nu får de sluta  att ringa, INSE ATT DE INTE ÄR HEMMA PUCKO!

Nu-vattna blommor......sedan vila lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0