upprörd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är jag ganska ledsen, extra känslig då jag har mens men det blir inte bättre av att få en smäll rakt upp i fejset.

Idag ringde chefen för bemanningen mig och sa att han ville träffa mig angående några klagomål från ett ställe jag jobbade på i helgen. När vi sedan lagt på telefonen så ringde jag upp honom igen och begärde att få veta vad det gäller. Han läste upp en lista som personalen från stället i helgen skickat till honom. Där stod personliga saker som jag varit dum och berättat för en personal(jag kände då att jag kunde säga grejerna då till henne)  men visste aldrig att det skulle användas emot mig.  Han berättade bla att brukarna upplevt mig obehaglig och märklig...( jag vet inte....jag blir chockad....vadå märklig...vadå obehaglig) . Det har aldrig hänt tidigare att brukarna upplevt mig obehaglig. Efter samtalet satt jag och funderade tillbaka om jag upplevt att brukarna upplevt mig obehaglig men jag kan bara minnas att de sa att jag var välkommen åter.när jag var färdig hos dem.......Så....just nu fattar jag inget.  Jag börjar nästan misstänka att personalen kanske istället har hittat på allt. För jag har aldrig nånsin hört att jag skulle vara obehaglig på nåt sätt. Det låter ju som om jag vore nån farlig typ.....:S Detta kom som en chock för mig. Men jag ska skriva ner punkter att försvara mig för imorgon när jag träffar chefen. Dessutom så nämde han att jag inte får mer jobb förrän han träffat och pratat med mig om detta. Jag behöver pengarna..........ge mig bara skit i ansiktet!!!!




Nu ska jag ta en promenad till affären för att handla nåt sött att trösta mig med till "Grey's anatomy ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Va tråkigt vännen, du är ju verkligen världens snällaste och omtänksamaste! Hoppas de löser sig, finns ju tyvärr en del människor som bara vill förstöra:( Stor Kram till dig och stå på dig!!

2009-02-18 @ 18:29:17
URL: http://sophias.blogg.se/
Postat av: Lola

Vad konstigt. Och så hemskt att bli utsatt för nåt sånt. Det här får de verkligen reda ut, för det måste antingen vara ett missförstånd eller nåt helt galet bland personalen.

Ska tänka på dig imorgon och hoppas att det går bra.

2009-02-18 @ 20:38:41
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: tina

Hej vännen! Shit vad konstigt, sådär kan dom ju inte hålla på :S Det är omöjligt för mig att tänka mig att du skulle vara obehaglig mot brukarna på nåt sätt, jag tror snarare du är väldigt snäll, glad och ödmjuk mot alla! Hoppas att det löser sig, ta inte åt dig! Du är mycket bättre än så! KRAM

2009-02-18 @ 21:56:54
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: Jennie

Vad konstigt! Om de nu uppfattat dig fel på något sätt så vore det ju bäst att prata med dig direkt istället för att skicka en lista till chefen! Det hela grundar sig nog på ett missförstånd... ni reder säkert ut det imorgon!

2009-02-18 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0