Onsdag

God eftermiddag!

Fick rycka in på direkten imorse till ett ställe inom hemvården. Någon hade blivit akutsjuk på morgonen så det var nätt och jämt att man hann med frukost innan jag cyklade iväg. Som tur hade jag förberett med matlåda, börjar lära mig bemanningens rutiner. Men det gick bra å jobba idag. Jag är tacksam för allt jobb jag får och framförallt om jag får dagsturer så jag ska inte klaga!

Efter jobbet passade jag på att handla lite smått och gott, en del frukt och grönt samt pålägg till morgondagens frukost om jag inte får jobb( det är stressigt att inte veta NÄR de ringer).  Bättre när man får veta i förväg. Men men.....tillbaka till inköpslistan....jag passade på att handla färska dadlar och smarriga vindruvor att smaska på till teve-kvällen.

Imorgon är det övning, dock blir det lite mer avslappnat eftersom vi inte ska gå igenom showen utan tror mest det handlar om att repetera sångerna för att färska upp minnet inför helgens föreställningar.
Ett stort varmt tack till de fina kommentarerna, det värmde gott i hjärtat!:D  Ja who knows? ;) Som T säger så har jag någon slags talang utan att låta för kaxig. Men vadå kaxig? Nu är vi tillbaka till det där med jantelagen.....vi får inte lova att berömma oss själva för då är vi kaxiga och själviska. Men om man inte tror på sig själv, vem ska då göra det???? Nej jag ska banne mig vara stolt över vad jag åstadkommit med min uppgift i showen och dessutom är jag otroligt stolt över att vara medlem i Divertimento och att få ha världens bästa dirigent!;)


Nu måste jag ha lite kvällsmat i magen men vet inte vad.............


Imorgon blir det en joggingrunda om det inte är för mycket oväder, huvudsaken att det är vindstilla och halkfritt så ska det gå! Och efteråt ska jag banne mig styrketräna också som jag inte gjort på ett tag nu. Men detta gäller bara OM jag är ledig från jobb imorgon.

Nu: mat





Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej vännen!Hade så gärna velat se din show också, men får se dvd:n sen! Ja man får lov att tycka att man är bra och du är ju duktig! Synd vi inte hann ses nu när jag var nere, men som sagt lär ju bli fler gånger!:) Kram till dig!

2009-02-05 @ 11:07:20
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0