värk värk värk......ge mig massage!

Phu, har jobbat hela helgen, upp halv sex varje morgon och dålig sömn vilket resulterade i huvudvärk. Yrseln har inte lagt sig utan kommer och går.......tror det har med stress och göra. Det är oerhört påfrestande att INTE veta när man ska iväg och jobba. Magen är inte okej heller........uppblåst som bara den men så är det också snart dags för menstruation snart också.....yeey.......usch........Jag steg upp sju imorse och gjorde mig färdig, åt frukost o sånt ifall OM jobbet skulle ringa. När sedan klockan var åtta gick jag o la mig ovanpå den bäddade sängen med en filtöver mig och sov till...........12.00.....snacka om att behöva sova.......Kändes som jag skulle kunna sova hela dagen. Den längsta rundan utomhus idag var till soprummet och tillbaka igen.......Sedan har jag pysslat lite här hemma, plockat lite o så.....vikt undan tvätten, tvättade igår.

Nu äter jag middag......sedan får jag se vad som händer.....är så trött fortfarande.....behöver handla men får väntas till imorgon.





Kommentarer
Postat av: Sophia

Stackare att du har huvudvärk:(Hoppas den ger med sig!Ja förstår att de är jobbigt me ovissheten! Hoppas du kan få ett fast snart istället! Kram

2009-02-16 @ 16:55:10
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0