Funderingar kring utgång.....

Ikväll är det utgång med gänget, vi ska fira T som egentligen fyller år på tisdag.

Jag tittade precis ut och det såg ut som regnet hängde i luften, det slår aldrig fel! Varenda djävla gång jag ska på nåt speciellt där man ska vara uppklädd och SNYGG i håret så ser vädergudarna banne mig  till att det blir förstört...grrrr:(

Jag har beslutsångest (as usually) om vilket ytterplagg jag ska ha, eftersom jag ska cykla till stationen får jag anpassa klädesplagget därifrån.....sådana problem man har *fniss*  Nej nu ska vi vara glada, känna gemenskap.......

Om jag inte vill förstöra håret så får jag ta samma jacka som jag har när jag jobbar......men jag tvättade den innan jul ialllafall......eller så får håret bli som det blir och jag tar på mig min snygga mössa och matchande varma långa gosiga halsduk. Men "jobbjackan" är varmast.....nåja får väl ta och fundera vidare......har ju några timmar kvar.


Återkommer med kvällens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0