Nyårsfirande

Jag firade nyår 2008/2009 i Helsingborg med trevligt folk, goda rätter och musik!:) 





Tlvslaget skålade vi i ett öppet fönster för att titta på alla fina raketer samt försöka fånga på bild, jag lyckades fånga några stycken men har dem i min mobil. Ska lägga upp alla bilder i min mobil när jag har tillgång till sladden mellan datorn och mobilen.






Har känt mig lite deppig nu ikväll, förstår inte varför. Lite vemodkänsla och fullproppad med onyttigheter i kroppen.Trots att jag ändå motionerat när jag varit här. Men imorgon ska jag försöka få mig ut på en joggingtur. Sedan väntas nya friska tag, nya ideer och nya möten....kanske? detta kommande år 2009 God fortsättning!



Kommentarer
Postat av: Regine

Godt nytt år :))

2009-01-02 @ 18:33:34
URL: http://www.regine.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0