uppdatering och migrän....


Jag mår inte så bra idag....fysiskt. Det började igår med huvudvärk som blev till illamående och slutade i migrän. Jag trodde inte att Let's dance skulle vara mer än en timme men så var det. Jag behövde egentligen sova men kunde lika gärna sitta uppe eftersom jag väntade på mail från en körkompis, och var tvungen att ha igång datorn trots migrän. Jag sov inte så mycket inatt heller. Vaknade av en enorm smärta i nacke och huvud och runt ögonen spände det. Jag låg mest och vred på mig tills jag lyckades hitta en bra ställning att ligga i och så somnade jag och vaknade av att värken hade mildrats lite men inte helt . Jag tog mig två alvedon tillsammans med frukost.

På eftermiddagen kom värken tillbaka men det är fortfarande lika jobbigt som inatt och jag vill inte att det ska accelrera så jag ska inte göra detta inlägg långdragit.

Idag har vi repat med showen HELA dagen så nu är man trött i kropp och knopp. Men roligt har vi undertiden ändå. Fick fina ord från regissören, sådant värmer. Sedan har jag fått höra från andra att jag har en fin sångröst. Man blir inget annan än glad. Som sagt, jag diggar verkligen detta gänget! Och kommer verkligen sakna alla när det är över.

Replikerna och koreografin sitter bättre samt övergångarna och själva agerandet. Så det känns bra. Men det är tufft.



*han är speciell, söt och förvirrad.....omtänksam, rolig....charmig........gillar musik, totalt ointresserad av sport.....men ändå så fel:(*





Kanske är jag naiv, killar jag möter finner mig söt men ganska så impulsiv

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Låter som en trevlig helg för din del.När är det stor dagen som ni ska uppträda då?

Ang glasögon det har jag haft i massor av år ----Du måste har missat det helt..Har haft det ca 9 år..har alltid det när jag är på jobbet & datan & när jag läser..Dessa bågar Dolce gebbana köpte jag för 2 år sedan...Är jätte nöjd med det.

Ha en skön kväll.kram kram krma

2009-01-24 @ 19:31:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0