"Är det därför du har så snygga ben????"




Nej nu har jag suttit här vid dumburken alldeles för länge att jag fått ont i knäna, som jag brukar få när jag sitter för länge på knä. Det blev lite träning-jogging, styrke-armar-mage-rygg.Och det känns gott efteråt! Nu ska jag diska upp och sedan borde jag städa, jag borde duscha också....dock svettas jag inte längre men har gjort så man är klibbig....blä.......
Idag KANSKE jag åker till Höganäs.............väntar på grönt ljus........


Igår var jag fylld med energi hela dagen.Jag var så pigg, jag sov inte ens på resan. Jag hade fullt med energi och pratade och var så fokuserad som jag inte är ofta. Det var så att jag tog en jäkligt snabb promenad på torsdagskväll och det verkar ha suttit i hela nästa dag också eller så var det kanske bara för att det var fredag och man skulle vara ledig i helgen. Nåja.....Jag tror att promenaden har ett litet finger med i energin också....:) Så jag tog samma promenad i gårkväll och sedan slappade jag resten av kvällen, tvättade också ifall jag åker iväg idag.

Igårkväll när jag gav mig ut för powerwalk möttes jag av en kamphund utanför där jag bor, mitt hjärta hoppade till.....jag gick ner för trappan och ser att hunden är kopplad......kopplet hålls av en söt kille. Jag säger åt honom att hålla i hunden ordentligt eftersom jag är rädd för kamphundar(vem är inte det???) sedan log jag emot hunden men eftersom jag hade solbrillor såg man inte mina ögon så killen trodde antagligen att jag log emot honom, kul! För första gången flirtar jag hahaha........Sedan säger killen- "Är det därför du har så snygga ben, för att du går så mycket?" Jag svarar- ja kanske det, hehe Tack! Sedan ger jag mig iväg........:)


Nu måste jag göra mig klar, fick grönt ljus från T, åker till hbg!


Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: tina

hihihih, där ser du, du KAN ju flirta ;)

2009-07-18 @ 15:46:06
Postat av: Jennie

ja ush, många kamphundar (eller rättare sagt ägarna!) är läskiga... ha det kul i Hbg :)

2009-07-19 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0