Guess who's back?

Innan jag somnade igårkväll tänkte jag på att jag kanske borde börja skriva i min blogg igen. Det var två månader sedan typ och jag saknar att skriva. Det har ju skett händelser som får mig att sakna bloggen extra. Bloggen är skön att skriva av sig i.

Men ikväll är jag ganska trött , det har varit en ganska lång dag eller rättare sagt "resdag"  Idag har jag vait i DK, känns som jag rest igenom hela Danmark med tanke på vilken omständig och klyddig väg det blev då jag hade cykeln med mig. Min pappa följde med som "fökläde" till att hitta rätt väg. Cykeln hade jag med mig eftersom den skulle lämnas på jobbet så jag har en cykel på måndag då jag börjar jobba, yes äntligen. De verkar vara ett gulligt gäng som jobbar där och jag har inte svårt för att samarbeta tillsammans med andra så det ska säkert gå bra.
När vi lämnat min cykel i Birkeröd så tåg vi tåget tillbaka till Köpenhamn och där tog vi en buss som körde till SkatÖresund där jag skulle hämta ett CPR nummer.....Visst tusan.....måste maila det nummret! Kom på det nu!

Nu har jag mejat jobbet om mitt CPR-nr. Så vart var jag? Jo jag och pappa tog bussen till skatÖresund där jag fick ett danskt personnummer sedan tog vi bussen tillbaka till storstan och letade upp ett matställe. Sedan tog vi tåget tillbaka. Det har varit en lång dag. Pappa hoppade av på malmö Syd medan jag fortsatte att åka till Landskrona. Sedan gick jag in på Ica för att köpa lite godis och tog en promenad hem. Nu sitter jag här och är trött och slö med en godisskål, ska snart poppa popKoRn hehe
Hur går det med träningen för mig? Nej...det går ikke alls......jag får se när det finns ork och tid över. Träning behöver man men det andra får lugna sig först.
Hur går det med killarna? Nej det går ikke alls. Träffade en gullig kille i helgen men han verkar ha tappat intresset. Han borde höra av sig och säga som det är istället för att dra ut på det. Han söker ju efter andra..........och han som skulle vara ärlig...pyttsan! Nej, jag har egentlien inte tid för förhållande nu, jag behöver lägga energin på att göra bra ifrån mig på framtida jobbet så det finns en chans att kanske stanna kvar?......

Nu ska jag återgå till fredagsmyset...........Nu e det dags freedafgsmyys...har ni sett den reklamen? Hehe....Får väl kolla om det går en bra film på teve.....


Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: tina

ÅÅh vad kul att du uppdaterat bloggen, har saknat det! :) Skönt att det gick bra i DK ändå! Tror du kommer trivas jättebra. :) KRAM

2009-07-10 @ 19:30:05
Postat av: Jennie

Jag har också saknat ditt bloggande :) Kul med nya jobbet, verkar toppen ju. Hoppas du kommer att trivas!

2009-07-10 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0