Lite kort.....


Och snart har ännu en dag gått förbi. Tiden går fort. Försöker skriva här på bloggen medans katterna busar omkring och jagar flugor, Lite svårt att skriva samtidigt som man har två katter busande omkring en. Nu kom där folk i trappan och tillsammans bredvid varandra promenerar katterna bort till dörren.

Jag har jobbat idag, min mage har varit uppsvullen så himla jobbigt..........faaan nu försvann alla ord som jag skrivit ner.....blä blä nej jag orkar inte skriva mer.


Seriöst detta bligginlägget blev...


Nu måste jag diska


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, ja ibland blir det lite oseriöst men det är kul det också :) ses på lördag!

2009-07-22 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0