uppdatering

Då är det väl dags att uppdatera bloggen när jag ändå inte har nåt annat för mig just nu.

Jaa....då ska vi se.....det har hänt en del.

Jag är inne på min tredje vecka på jobbet och nu kör jag själv, har fått nya borgere varje dag känns det som, så det blir lite småpanik man kör runt och letar och inte hittar. Så har väl känt stressen denna veckan men det blir nog annorlunda när man vet alla vägar och så. Då vet jag att jag hinner.

Så.....i måndagskväll var jag på en sk "dejt" som gick väldigt bra från min sida. Det har inte hänt på väldigt lääänge att det känts så bra som det gjorde i måndags och jag är glad. Hoppas bara att det är besvarat.  Personen finns i mina tankar konstant men samtidigt är jag layback och låter honom ta kontakt för vill inte skrämma bort honom.
Sedan har en annan hört av sig........och vill förklara varför han tappade intresset. För det första, vad spelar det för roll? Om nu intresset är borta så är det borta och då kvittar det väl VARFÖR ?  Jag bryr mig ärligt talat inte, då det finns andra som visar intresse för mig.  Det är jobbigt när folk ändrar sig helatiden, suck.


Men nu......har jag inget mer och säga........katterna busar omkring vilket är störigt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0