Fredag.......




Håller på att smälta choklad över ett vattenbad och hoppas det fungerar, får vara uppmärksam bara. Tänkte äta smält choklad till färsk frukt.

Idag kände jag inte så mycket ork till att träna kroppen med jogging och styrketräning så det blv bara en liten runda på 30 minuter. Sedan körde jag andra rumpövningar änd e jag brukar köra bara för att variera lite. Och så blev det några sittups och lite andra magövningar. Det blev en sen frukost eftersom jag inte stack ut och sprang förrän lite över tio.

Jag träffade en killkompis som jag inte träffat på två år (läs nedan blogginlägg) så det kändes lite kontsigt när man upptäckte hur lång tid det egentligen gått sedan vi sågs sist. Men det var trevligt och jag hoppas vi får upp kontakten igen. Man kan aldrig ha för många vänner:)

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Pratade lite med T i telefonen förut, alltid lika upppiggande att prata med honom, vet inte varför. Men hans härliga skratt smittar av sig och han har så skön humor, vi har samma humor. Han är mitt ex och vissa säger att man inte kan vara kompis med sina ex men tydligen så kan man det:) Jag är så glad att vi är vänner idag. Han är en person som man vill ha sitt liv.

Tittar på semestersvenskar, tycker det är kul att se....speciellt när det handlar om en showgrupp, skulle vilja ha ett sådant jobb. Hrm.....ingenting är omöjligt.....-"livet är fullt av möjligheter Stig Helmer":P

Ska väl blogga lite, läsa lite bloggar och sedan titta på "så ska det låta"......om det inte dyker upp nåt jobb imorgon och jag inte har nåt att göra får jag väl träna. Men nej, jag måste ju till lampaffären och så ska jag passa på att cykla till ÖB. Jo, nog finns det tid alltid, så ska jag ju städa också! Ah jag kommer inte ha någon dötid imorgon. Bara brist på socialliv men men det löser väl sig.


Nu ska jag njuta av min smarriga efterätt gjord på smält mörk choklad 86% och blandat med mosade hallon i honung o så lite bananskivor, faktiskt riktigt gott:) Och så lite nöt-bär-mixblandning. Nyttiga Cecilia.:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Chokladdoppad frukt?!!! Ahhh, nu gav du mig allvarliga begär såhär på fredagskvällen :)

2009-03-06 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0