inget besök av Kungen af Hoganas

Det blev inget besök av Mr T och att jag åkte upp till honom blev inte heller av pga dålig ekonomi. Men det kommer fler gånger och vi ska snart ta och träffas snart och ha kul:)

Jag har iallafall fått städat lägenheten och sedan har jag trampat iväg en runda til stan för att handla hemmakäll-godis(=kvalitegodis.) som jag ska ha till melodifestivalen-finalen ikväll. Det ska bli spännande och se vem som vi kanske ska skicka till ....vart var det nu? (har ingen koll, tycker egentligen bara om att se på melodifestivalen) . Jag ser framemot att se Sarah Dawn Finers uppträdande, förra lördagen hade hon lite problem med förkylningen så hon tog inte i lika bra då men ikväll är hon tillbaka igen, go Sarah go Sarah!:)

Har ätit lite pizza som kvällsmål och druckit pepsimax till det, gott.


Efter melo blir det nog en film och imorgon är det körsång OM jag inte får jobb........


*hoppas du får sömn inatt*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hejar också på Sarah Dawn Finer. Men man vet ju aldrig hur svenska folket röstar :)

2009-03-14 @ 19:28:51
Postat av: Sophia

Vad tyckte du om festivalen igår? Gott me pizza:) Kram

2009-03-15 @ 10:08:38
URL: http://sophias.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0