Jag sjunger i sångshowen


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, mensvärk är faen bland de värsta som finns. Å karlarna klagar när dom får ett slag på pungen. Visst, de kanske gör jätte ont. Men dom får inte ett slag en gång i månaden i en hel vecka.

Har inte hört nå om nån ört som ska hjälpa. Men finns de så ska jag nog börja knarka den! Alltså, ibland gör de så ont så att, precis som du skrev, man nästan svimmar. Jag ser fläckar som flyter omkring så fort värken sätter igång. Tänk att något så litet kan göra så ont. Och att detta är ett tecken på att man befruktningsbar, okej. De kan jag ta. Men hade de inte räckt med en mens, alltså typ första mensen??!!! Att de hade räckt som ett tecken.



Btw... kul att du skrev :) Alltid kul med nya människor.

2009-03-08 @ 21:35:47
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0