Stormar!

Usch, det blåser ordentligt idag och jag som ska träna imorgon, jogga. Jag hoppas verkligen att blåsten avtar tills imorgon annars vet jag inte om jag har lust att springa i motvind, eller så får det blir en liten tur. Jag hatar verkligen när det blåser!!! Regn går an men när det blåser vill man bara stanna inomhus, iofs så vill man stanna inomhus när detregnar med men det finns ju regnkläder. Men man kan ta sig fram även om det regnar.Det kan man däremot inte göra när det stormar eller jo man kan men det är så himla jobbigt!


Jag var nära på att bli medlem i stagepool (artistnätverk)  men eftersom det kostade massa pengar så avstod jag. Men hade jag haft stålar då hade saken varit klar! Jag vill ju utveckla min erfarenhet inom sång, dans och teater. Ja, så är det.

Ikväll är det kör, trevligt trevligt. Ska göra lite BK-övningar som ger mig energi. Har ju inte jobbat idag så det är lätt att man blir lite låg då. 

Nej, jag hoppas verkligen att blåsten avtar under natten.


tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0