UNDERBAR morgon!

Sitter här och njuter av min goda frukost bestående av AXA havregrynsgröt med färsk frukt , kanel och solrosfrön, smaskens!
Det blev en joggingrunda på 45 minuter idag, idag kändes det underbart att jogga, att få känna solens strålar värma kroppen genom det svarta klädsmaterialet.  Idag utforskade jag en ny väg.....

Denna vecka har varit öde med jobb men ska jobba lördag och söndag och i måndes jobbade jag också, men det är så futtiga timmar....men bättre än ingenting ändå!


Vad ska man säga om gårdagen? Den var allmänt konstig.........ett  samtal som slutade tråkigt....och en upprörande händelse på kören...ojoj.....tur att våran vikarie till dirigent hade en personlighet som var fylld med energi och sprallighet som kunde ta upp oss igen och påminna oss om att vi är där för att sjunga och ha skoj!Jag kände mig dock väldigt tung i rösten, var nog inte i bästa skick heller då menstruationen utbrutit med värk och svettningar liknande symtom vid övergångsåldern.

Solen skiner så jag ska ta mig en cykeltur till affären, egentligen borde jag lämna in cykeln för reperation men vet ju inte om de ringer...gaahh.......

Önskar alla som läser en bra fredag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0