kvällen med tobbe och nya framtidsplaner



Jag hade en supertrevlig kväll med Tobbe igår, vi käkade god mat och tittade på en söt film sedan tittade vi också på en dvd-film med Johan Glans som jag lånat av mina föräldrar, kvällen bjöd på mycket skratt inte bara med filmen utan övrigt också, det är tur att vi har samma crazy humor hehe:D   Jag måste nämna också vad Tobbe hade med sig, otroligt omtänksam som han är så hade han köpt med sig en påse fylld med exlusiva varor från Björnekulla (där han jobbar)....riktigt najs:D Med tanke på att min ekonomi är trasslig. Gulligt honom!
Det kändes för övrigt riktigt bra att träffa honom igen (med tanke på att han är mitt ex som jag äntligen kommit över och blivit bästa vän med, vi var ju bästa vänner som partners men men, det funkar bra nu:))





Idag blev det lite träning i form av powerwalk och styrketräning, sedan gassade jag några timmar i solen, har fått en hel del färg nu, najs:)

Jag har  kommit fram till nya planer angående min framtid. Eftersom det verkar dömt att misslycks med jobb i Sverige så har jag beslutat mig för att söka jobb i Danmark. Imorgon ska jag ringa och boka en tid med min arbetsförmedlare angående min nya ide. Sedan ska jag göra en hel del andra ärenden under dagen och på kvällen är det kör så imorgon blir det vilodag från träningen.

I eftermiddag blev jag så sugen på scones med den nya apelsin-och fläderblomsmarmeladen (som Tobbe bla hade med sig)  så jag satte igång och bakade fyra sats scones, frös in hälften som jag inte orkade men det var gottigott:)

Nu ska jag titta på One Three Hill  och sedan äta lite fruktsallad.....


veckans träning:

måndag: jogging 45 min styrke 30 min
tisdag: vila
onsdag: jogging/löpning  50 min styrke  45 min
torsdag: powerwalk 60 min styrke 30 min
fredag: vila
lördag: jogging/löpning  33 min (bara)  45 min styrke
söndag: powerwalk 60 min styrke 30 min



Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej det där med jobb är inte helt lätt... jag letar också för fullt. Men att söka i Danmark låter som en bra idé, hoppas du får napp!

2009-05-10 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0