Sola sola och onyttigheter

Nu har jag precis skrivit en ansökan och skickat iväg den, ska snart gå in och se om det finns några städjobb tillgängliga.

*jag saknar att prata med en viss person*


Imorse blev det en jogging eller ska jag skriva löprunda? För jag hade ett bra tempo i 45 minuter tack vare mix mega pool :)  Sedan blev det styrketräning för överkroppen dvs armar, mage och rygg i 45 minuter så sammanlagt två timmar träning, gytt!:)
Det blev en hel del onyttigheter i helgen, först en stor Ben& Jerry glass på fredagen, på lördagen en godispåse och på söndagen var jag tvungen att ge mig på att baka ännu en kladdkaka som jag lyckades med denna gång men dock inte stor portion men ändå, det var nåt onyttigt varje dag hela helgen, inte bra:S Bättre skärpning nästa helg, då får jag hålla mig till nötter. Fast en onyttig dag ska man kunna ha. Men jag kommer ändå vara sugen på nötter nästa helg hehe.

För övrigt fortfarande inget jobb och det är fruktansvärt tråkigt! Har som sagt skickat iväg en ansökan idag och den jäkla socionomen har tagit semester så jag lär inte få några pengar på ett tag:S Men räkningar är iallafall betalda för denna månad, skönt. Jag får vara extra sparsam med maten, fan känns som jag inte äter mig mätt vilket dessutom är så otroligt viktigt då man tränar regelbundet:(   Jag var tvungen att dra iväg till närbutiken på hörnan för att handla lite ingredienser till kvällsmellismålet.....shit idag blir det fan bara två mål.,....det är ju inte klokt!  Fan vad arg jag är, jävla socialhelvete!!!!!!!!! ******** feta tjocka kommungubbar!!!  Läste senast idag att Landskrona blir allt attraktivare.....det handlar bara om ytan hela jävla tiden!  Vad ska man ha alla jäkla affärer till om det är så många som är utan jobb, de har ju inte råd att handla, dessutom, varför sparar man pengar i kommunen och låter jobbställena använda sin egen fasta personal som "etxra vikarier" fatta att det kommer innebära en massa sjukskrivningar istället och då kostar det ÄNNU mer pengar....!!! Och hur blir det då med samhället ???

Ursäkta mina svordomar och utspel men det var skönt att skriva av sig lite ilska.






Nu- mellis, jordgubbar, keso och banan..............

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var med i en tävling på Konsum som Marabou anordnade innan påsk.

Jobbigt att ha så lite pengar att du inte kan äta dig mätt... Jag har iof inte heller det så himla fett, men maten högprioriteras alltid... Kanske borde skippa B&J och satsa på potatis eller nått istället?

2009-05-07 @ 13:24:02
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0