andra springturen och vaccination

Sitter här och äter ett äpple och eftersvettas. Har varit ute och sprungit med mina nya löparbrallor och jag kan säga att det gick betydligt bättre denna gång. Så skönt det var! Dock blev det bara 20 minuter men det får räcka till en början, jag ska öka tiden så småningom. Idag höll jag högre tempo än förra också så nu är jag på gång hehe. Vet inte om det har med o göra min enorma portion mat i middags. Kost och sömn är A och O för att träningen ska bli bra, kännas bra och vara effektiv! Ska snart slänga in en kylling i ugnen.......

Imorgon ska jag till Lund och vara på det där rekryteringsmötet klockan nio, där fortsätter intervjuerna sedan förra fredagen.Efteråt ska jag på en lunchdejt(?).Är lite nervös men gör inte så stor grej utav det.
Jag lär inte hinna med någon morgonpromenad imorgon om jag inte går upp i ottan men det är jag inte så road av. Så imorgon tar jag styrketräning när jag kommer hem istället samt lite motion efteråt också, får se om jag orkar ta en springtur också, det visar sig. 

På  torsdag ska jag till AMS och uppdatera min handlingsplan.Ska passa på att säga en del saker till handledaren också. Sedan........mellan 15-19 erbjuds jag vaccination emot svininfluensan och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta den eller inte. Jag kan iallafall inte träna efteråt utan det får ske på morgonen istället. På kvällen är det kör tjoho....och denna gång har jag VÄLDIGT nära, vi ska nämligen sjunga i en lokal där jag bor hehe.  Men ska jag ta vaccinationen eller ej? Det är ju lika bra ifall man skulle bli sjuk. Men jag är inte heller i riskzonen vad jag vet.....mina föräldrar ska inte ta den , inte min mormor o morfar heller.  Men det är ju gratis ändå,,,,,,men ahh sådan beslutsångest man har!


Nej nu ska jag ställa mig i en varm dusch.......sedan mat!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ush, det är riktig beslutsångest om den här sprutan alltså. Det är så otroligt svårt att skapa sig en objektiv uppfattning! Man får bara välja helt enkelt och hoppas att man väljer rätt...

2009-11-10 @ 20:00:28
Postat av: Pia

Ja, singellivet suger! TACK för din kommentar. Jag länkar till din blogg från min. Kram

2009-11-10 @ 20:50:50
URL: http://www.offentligblogg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

stekt ägg till bölodpudding - lite annerlunda!

2009-11-11 @ 22:46:36
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0