Dagens händelse+veckans träning

Goddagens bloggen!

Idag har jag varit å flängt hit och dit. Jag hade planerat in dagen med att skjuta fram powerwalken då jag var tvungen att åka till Netto där de hade extrapris på en massa varor. Och är man "fattig" som jag passade det alldeles utmärkt att utnyttja tillfället. Och för att det inte ska hinna ta slut bör man vara där i god tid. Efter frukosten trampade jag ner till soc-skitet och lämnade kontoutdragen (förresten nu tar banken betalt för att ta ut kontoutdrag, 50 rikstaler ska de ha, för jäkligt!) sedan fortsatte jag till affären, kom dit. Kycklingen på extrapris som de skulle ha hade inte anlänt än och de skulle få frysvarorna innan två. Jaha, typiskt! Jag plockade åt mig andra varor och sedan trampade jag hem. Kom hem, tog en powerwalk, åt snabblunch=gröt med socker kanel,1 banan och en advocado. Sedan in i duschen. Kom på att jag glömt att skicka in en ansökan för nästa månads inkomst , shiiit. Tänkte ta det påväg till affären. Klädde på mig, trampade iväg till soc igen och fyllde i en ansökan och sedan vidare till affären, kycklingen höll de på att packa om. Men jag plockade andra varor under tiden. Nu är mina pengar slut. Sammanlagt blev det tre fulla kassar(inte samtidigt dock). Åt middag för en stund sedan och nu sitter jag här och vilar lite. Ska snart ut i köket och diska upp och lägga maten i matlådor.

Nästa vecka ska jag på jobsamtale i Danmark, får se hur det går. Mer skriver jag inte.


Vecka 47 träning:

Måndag: powerwalk 60 min          styrketräning/uppvärmning med dans   40 min
Tisdag: powerwalk 60 min
Onsdag:  springtur 20 min
Torsdag:  powerwalk 60 min 
Fredag: springtur 20 min           styrketräning/uppvärmning med dans   45 min sammanlagt
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Jag får nog skriva ner träningen medan det är färskt i minnet annars glömmer jag:S

Vecka 48 träning:

Måndag: springtur 25 min               styrketräning(rumpa, ben) 30 min
Tisdag: powerwalk 60 min
Onsdag: springtur  20 min               styrketräning(axlar och bröst) med uppvärmning 40 min
Torsdag: Powerwalk  60 min









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0