Glad första advent!


Denna dag har jag varit ute på stan och " gjort reklam" för körens sångshow och det gick bra. Vart liite kallt om fingrarna efter ett tag men vi fick utdelat en del reklamlappar samt en massa ballonger till barnen. Jag hoppas på att många som möjligt kommer på föreställningarna nu när vi dessutom varit så duktiga och marknadsprodukterat oss:)
På vägen hem köpte jag med mig en pizza, orkade inte så och laga mat. Nu sitter jag här med Peter Jöbacks julskiva i bakgrunden, älskar den skivan!:)  Håller också på att tvätta och snart ner igen och slänga in sista maskinen. Orkade egentligen inte tvätta idag heller men så är det gjort och så har man rena kläder för veckan:) Händer ju en grej i nästa vecka....usch det ser jag inte framemot men får göra det bästa utav det.



Blev en väldigt suddig bild på min adventssjukstake. Fick lite inspiration från Englas showroom med hjärtan runt ljusen, tyckte det blev fint:)


Nu ska jag som sagt åka ner i källaren igen så jag blir färdig med tvätten och kan hålla kväll:)

Ha en fortsatt mysig första advent!








Kommentarer
Postat av: Lola

Ha en bra första advent du med!

Jag har köpt ljus till fönstren idag så nu har vi det juligt här med.

2009-11-29 @ 19:15:58
Postat av: Jennie

Vad fint det blev med hjärtan på ljusen! Jag har också julpyntat idag och har hunnit dricka glögg och gå på julskyltning också så nu känns det riktigt att det snart är jul :)

2009-11-29 @ 22:13:18
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det går säkert att få tag på gamla starlet igen i seriebodar och på nätet =)

kram

2009-11-30 @ 22:38:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0