Happy Birthday to mee!

Idag är det ingen vanlig dag utan jag fyller åt. Ett år äldre än förra året:P


Vad ska man ägna sig åt på sin födelsedag? Söka jobb! Tjoho vad skoj, nä min själ, idag fyller jag år. Just nu har jag avnjutit lite mellis , en frökusmacka med keso och banan och en kopp the, gott:) Från högtalarna strömmar Eva Cassidys ljuva stämma, katterna springer ut och in på balkongen, kallt är det brrr. Men sitter med min gosiga långkofta och nya jeansleggings som jag införskaffade i tisdags när jag umgicks med mamsen.  Saknar verkligen att shoppa så det där behövde jag! 
Det blev en morgonpromenad i förmiddags men inte så lång men tydligen lyckades jag komma över en timme ändå, det är ju bra för jag tror att jag hoppar över styrketräningen idag och sprarar den tills imorgon. Har varit iväg på Team Sportia och köpt ett par nya joggingskor, jo de har ju värsta nedsatta priserna och då får man passa på så nu kan jag börja springa igen, härligt(ska bara invänta mina födelsedagspengar och köpa löparbrallor och tröja)  Sedan passade jag på att köpa ett par snygga trosor från clique. Jo men det är ju min födelsedag! Sedan gick jag och handlade lite, mest frukt....så nu har jag fylllt på med frukt, keso advocado osv....Ikväll är det kör och det ska bli trevligt, därför som jag vilar istället idag. Man ska ju vila mellan träningsdagarna. Men vi kör hårt imorgon istället:) Och på lördag är jag fortfarande osäker på hur jag ska göra......hade ju varit skoj att umgås med körtjejerna , aja får prata med dom om det ikväll. Dessutom missar jag kördagen på söndag då jag har kalas suck. Så går det när man inte planerar. Nåja jag får plugga mer på sångerna då.



Nu ska jag fortsätta kolla efter lite lediga och sedan är det dags att börja med lunchen.....

Kommentarer
Postat av: Lola

Stort grattis på födelsedagen!!

2009-11-05 @ 15:07:54
Postat av: Anonym

Tack!:)

2009-11-05 @ 15:29:33
Postat av: Mina

Grattis på födelsedagen..:)

2009-11-05 @ 16:04:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis på födelsedagen!

2009-11-05 @ 22:39:00
Postat av: Mina

Godmorgon..Allt är bra med oss..Inte lång tid kvar tills man är mamma ;) Ha bra fredag..

2009-11-06 @ 07:58:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag hörde att Praktikanten Jerry sjöng för dig ;) kramis

2009-11-09 @ 13:40:48
Postat av: Pia

Grattis i efterskott!

2009-11-15 @ 11:06:36
URL: http://www.offentligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0