träning,hälsa och relationer




God eftermiddag bloggen!

Idag kom jag äntligen upp ur den varma sängen och iväg på min morgonpromenad men hey jisses vad de blåste. Jag höll på att blåsa omkull men man fick kämpa mer än vanligt. Dock blev man inte lika svettig som vanligt pga de kyliga vindarna. Men tror ändå att de tog lika mycket som annars.  75 minuters kämpande powerwalk i den kalla blåsiga novembervädret blev det iallafall. Efteråt körde jag lite magövningar.Sedan räcker det med träning för idag. Styrketränade igår, måste ha en dags vila mellan varje.

Min mage mår för tillfället inte alls bra. kanske beror på allt godis jag stoppade i mig undetr helgen, men så länge ska det väl inte hålla i sig? Det borde släppa vid det här laget. Eller så är det morföräldrarnas mat som innehåller laktos. Jag har ju märkt vilken enorm skillnad det är när jag käkar laktosfria produkter och när jag inte gör det. Nåja, det var sista matlådan nu från dom sedan kör jag egen mat. Fast jag är ändå tacksam för den maten jag får av dem, god är den ju. Men tror de kör med laktosfritt hädanefter och då blir det inga problem. Nej, denna helf blir det inget gottis för min del eller jo de blir ju tårta och sådant på söndag då vi har kalas för mig och min bror. Men både på fredagen och lördagen håller jag mig borta, samtdigt sparar man pengar.

Så vad har jag hittat på hitills idag då? Jo förutom promenaden så har jag sökt jobb, skickat iväg ansökningar. Känner mig alltid duktig när jag gjort det. Och så är det onsdag idag vilket betyder teve-kväll:) Jag har hunnit käka lunch också och när jag skrivit detta inlägg tänkte jag lägga mig på sängen med en filt och fortsätta läsa i den intressanta boken "hemligheten" om relationer och försöka bli klokare.



På tal om relationer och singelliv och dejting......Det finns ju en enda som är högsta prioritet just nu och jag har försökt att förklara för honom men han insisterar på att han inte vill ha distansförhållande men man kan aldrig styra kärleken helt, och besluta sig för vem man ska bli kär i, det bara blir så. Jag vill inte ha distansförhållande. Men vad gör man när man hittat någon där allt talar FÖR att det verkligen kanske kan bli något OM man ser till å träffas. Jag vet inte hur länge jag kommer att ha tålamod med att vänta och se.......Vad ska man vänta på? Att bli gråhårig?? Nej, och jag är medveten om att denna person har måånga runtomkring sig som GÄRNA inte tackat nej till honom. Men det skiter jag i! Men vart går gränsen till att man är tvungen att släppa taget om denna person? Än så länge håller jag ut....än så länge visar han intresse.....men när ska han ge med sig och gå med på en dejt och kanske riskera ett distansförhållande....till en början??? Svaret står skrivet i stjärnorna........Men tills dess håller jag kontakten med andra också precis som han lär göra.






sexig outfit hahaha:P


Kommentarer
Postat av: Lola

Hm, tror jag vet vem du menar =0)

Se till att träffa honom så du får veta läget ordentligt. Fast du har ju lite dåliga erfarenheter av att dejta folk som bor långt bort iofs...

Det kommer att lösa sig!

2009-11-04 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0