en nattinlägg

Jag brukar inte blogga så här sent, det var ett bra tag sedan jag var uppe så här sent. Men eftersom jag inte ska till något jobb imorgon så tänkte jag skriva av mig innan det är dags för nanna kudden.

Som sagt så har jag pausat från träningen då jag varit förkyld men det börjar lägga sig nu så imorgon ska jag ut på min efterlängtande promenad. Jag ska inte börja med joggingturer än utan håller mig till promenader. Så får vi se hur fort jag klarar att gå imorgon. Man ska ju lyssna på kroppen.

Det är väldigt passande med att sätta igång med träningen, nu när världens bästa träningsblogg har satt igång igen Sofi Lindberg har varit ute och rest men kom hem ikväll så nu blir det att följa hennes blogg och hennes träning igen. "Kunde hon då kan jag!:D "

Så nu är det träning träning som gäller för att få bort det jag vill ha bort. Men en sak är jag glad över, mina vintershorts sitter inte åt för mycket vilket betyder att jag inte är större än jag var förra året, det kan väl handla om några cm runt "stussen" på magen.


Det känns som jag bara jagat killar hela helgen på dejtingsidorna. Är nu medlem på två sidor. Men varför är de inte tillrcäkligt intresserade som jag är intresserad av????  Nåja, tiden är väl inte inne för mig än. Återstår att se.

Imorgon är det söka söka jobb....jobba och slita med att söka jobb men först träning på morgonkvisten!


 









För nu drar vi igång på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon...Ja det är skoj att piffa till det med naturen...Hoppas att du får en skön onsdag.kram

2009-10-07 @ 10:26:37
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0