Så vart man förkyld suck



Och där avbröts träningen IGEN!  Så har man åkt på en förkylning. Ja, är man så jäkla hagalen att man kränger en massa godis där andra fingrar varit o plockat (som burit på virus,hade stora godisskålar under körhelgen och många i kören som vart förkylda) så får man skylla sig själv! Hade jag nu inte varit så haglen efter godiset så hade jag sluppit denna förkylning, samt tappat några kilon och eftersom träning+ inget socker = förbränning av fett. Men men nu är det vila som gäller och sedan ska jag ta tag i täningen. Jag vet att jag kommer att få resultat tillslut, ska fortsätta med promenaderna och joggingturerna , fast mest promenader.
Men om jag passar på att vila nu så kanske man blir fortare frisk!

Måste söka jobb också och mejla till det där jobbet som jag var på jobsamtale och fråga hur det blir. De skulle nämligen höra av sig denna vecka. Har ju tid till att leta jobb och skicka iväg osv.....Ska nog tillbringa min dag till det. Ikväll är det kör , får se om jag orkar.....jäkla skit, jag som ville sjunga. Träning och sång är livet för mig, min passion! Nåja, så är det, bara att gilla läget. Igår unnade jag mig lite naturgodis och nötter samt glass (inte bra för min känsliga laktosmage) till premiären av Grey's , min favoserie men en rollfigur saknades, underbara George, Mr O'malley...alias TR kNIGHT!  Men men de andra underbaringarna är kvar!

Nej nu ska jag få tummarna loss till arbetssökandet!

So long, have a nice thirsday!


Kommentarer
Postat av: Lola

Tråkigt att vara sjuk! Hoppas det "bara" är en förkylning och inte nöffis.

Ska du byta jobb då alltså? Hoppas det går bra =0)

2009-10-04 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0