Ska det vara så jäkla svårt??????

Jag förstår det inte! Det har aldrig nånsin tagit så här jäkla lång tid för mig att tappa kilon!Känns som det inte händer nåt och nog kan man se skillnad från förra sommaren. Kan ju bero på den jäkla medicinen som bromsar hela förbränningen. Men jag ska ge det lite tid, typ en månad ska jag ge det och har jag inte fått nån skillnad trots att jag undviker godis och sådant som jag undvik då jag tappade så ska jag banne mig ringa upp och be om att få trappa ner på medicinen. 

Jag försöker minnas tillbaka hur jag gick till väga för att tappa kilon sist, jo det var ju cardio cardio regelbundet. Det kanske inte var så långa joggingrundor men det var korta och regelbundna rundor. Men så har jag ju inga bra joggingskor. Nåja okej, då ska jag köra enbart cardio nu och så slänger jag in lite styrke emellanåt. Men nu ska jag inte vila en enda dag. Eller jo en dag kan jag vila. Nåja vi kör på nu. Om jag skulle trappa ner på medicinen så har jag träningen som ger mig endorfiner,det är mina lyckopiller!


2008





2009  



Imorgon ska jag följa med Tobbe till jobber sedan blir det en joggingrunda eller powerwalk eller båda två, beroende på hur mycket jag hinner.


Idag är det onsdag vilket betyder Bonde söker fru och Grey's anatomy!:D   Snyft...miss O'malley

Ha en under lill-lördag!



Kommentarer
Postat av: Lola

Jag tycker ju att du ser atletisk ut. Värsta magrutorna!

2009-10-07 @ 21:15:07
Postat av: Jennie

Ja, du ser mer biffad ut nu, speciellt magen ser grymt vältränad ut! Kasta vågen och använd måttband istället för att se skillnaden.

2009-10-07 @ 21:57:51
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Varför är du fixerad vid din vikt...Är det inte viktigare att du mår bra & att du är sund & tränar & som j säger ta inte så mycket på vikten ta måttband i stället...Ha en skön dag.kram

2009-10-08 @ 08:42:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: tina

Jag ser inte ens nån skillnad, förutom att du är mer solbränd på första bilden? Håller med de andra, du ser grymt vältränad ut! Vill inte tjata, men du måste verkligen vila mer än en dag i veckan om du ska träna... Annars kommer du på lång sikt förstöra din kropp och det känns lite onödigt =/ Men du är verkligen fin som du är! Ta bort spökena i huvet som säger annat :) KRAM

2009-10-08 @ 10:28:47
URL: http://www.ikeepondreaming.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0