Världens bästa onsdag!:)

Idag är det onsdag min favoritdag i veckan! Då är det teve-mys och snart helg:D Inte för att det är nån skillnad på att vara ledig på helgen då man inte har nåt jobb.

Jag vart i malmö i helgen och det blev rörigt. Jag var redan då säker på att jag skulle åka tillbaka till malmö på måndagen men hade för lite pengar så jag vart osäker och visste inte hur jag skulle göra och väntade FÖR länge med att avboka, japp så kan det gå. Och jag förstår självklart att den jag skulle besöka är skitsur på mig. För man hör inte av sig dagen innan och avbokar OM man visste men nu visste jag inte heller. Nåja....om man inte förstår sig på mig så kan det vara också!  Jag låter det vara , orkar inte tjafsa!


Imorse blev det en promenix som vanligt. Men hua vad kallt det vart! Jag ångrade  att jag inte tog understället, det hade behövts. Det får jag ta imorgon. Under promenaden såg jag att det vart lite frost på sina fläckar av gräset så idag blir det att ta in trädet som står på balkongen så det inte fryser ihjäl:S Ska nog göra det innan mina morföräldrar dyker upp. Får besök av mina morföräldrar idag:)

veckans träning:

måndag: powerwalk 90 minuter
tisdag: powerwalk 70 minuter  , styrke , triceps, biceps och axlar 30 min
onsdag: powerwalk 70 minuter  + styrke mage



Nej, om man skulle ta in trädet då:P

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fel;)

hoppas att allt är fint med dig!!

2009-10-14 @ 14:23:18
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

det är inte "en danskurs", jag har dansat i flera år och dansar allt möjligt men mina "huvudstilar" är street, hiphop och house så det är det jag kör mest. har terminskort på Danscenter nu

2009-10-14 @ 20:04:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: becciisz

Vad tycker du om PÄLSMÖSSAN?

En hiss eller diss? :D

2009-10-14 @ 23:20:37
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos! :) Gör du idag då? :D



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D



Kram

2009-10-15 @ 17:16:10
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0