Måste ändra min design!

Det är ju inte klokt! Sommaren är nästan slut och jag har haft detta jultema under hela tiden haha.:P

Därför är anledningen att jag inte uppdaterar min blogg regelbundet då jag inte trivs med mitt liv för tillfället. Jobbar som fanken på att vara nöjd med min kropp men det är jag INTE! Och jag ska tillbaka till min trivselvikt så fort saker och ting lugnat ner sig på jobbfronten men nu gäller det att hitta ett arbete så man kan överleva!  Det blev ju varken förlängt eller fast anställning , hade vissa dispyter med chefen men nu har det ordnat upp sig med det iallafall. Jag har fortfarande inget jobb efter den siste september men jag har fått lite inspiration vart jag ska leta.
Det är så jäkla stressigt med att leta jobb, vill ju inte hamna på socialen igen!

Idag har jag städat hela förmiddagen. Träningen ligger på is också men tar förmodligen och sätter igång med den nästa vecka och då ska jag hålla mig till powerwalks varje kväll och se om det ger nåt resultat, får ju lite(eller MYCKET) motion på jobbet också, hela dagen. Men trots detta går jag inte ner. Tror det är de jävla pillerna, visst ja, jag skulle ju ringa den jäkla läkaren. Måste göra det nu!:O

Jag har ett enormt sötsug, inte så mycket efter godis utan mer kakor och sådant som man kan dricka kaffe till, har blivit stor kaffedrickande!:O  Det hälsosammaste alternativet är också det dyraste och jag har inte ens betalat räkningar för denna månad, fan det bir inga pengar kvar till nöjen. Har inte handlat kläder på skiiiiitlänge! Men men det är ändå inte lönt när man har en vikt som man inte trivs med så allt det får vänta. Men klippa håret får jag göra. Sjukt längesedan.


Usch vad jag är hungrig, väntar på att kycklingen ska bli klar! Men nu ska jag banne mig ringa läkaren!

So long!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja fy skäms, vartenda gång någon frågar mig om din bloggdesign så skäms jag åt dina vägnar! Neeej fyy, nå måste det bli ett slut på detta! Jag vill inte mer! :D Arne Weise Hälsar förresten, och jag vill avrunda med att det är kul att skämma ut dig i kassakön :P kram!

2009-09-11 @ 22:12:20
Postat av: Jennie

Hehe, ja men nu kan du ju lika gärna låta designen vara till jul...den är ju fin, speciellt kisarna!



Trist att du inte fick vara kvar, men det är ju tufft på arbetsmarknaden nu. Du får joina mig och Lolle i arbetssökandet..nån gång ska det väl ordna sig för oss också!

2009-09-12 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0