Nu ska de överflödiga kilona bort!

Idag börjar jag mitt hälsosammare liv. Hösten har kommit och vad passar inte bäst som att träna då? Nu är det verkligen slut med allt slisk och snaskande och nu ska jag ta min självdisciplin tillbaka! Nu kör vi med nötter och mörk chokla på helger.....Jag vet att jag detta förra veckan men NU menar jag det verkligen. Nu har jag haft en hel vecka med onyttigheter VARJE dag och det hade jag som en start på det nyttiga! Jag ska äta mindre snabba kolhydrater som jag gjorde förr.....Mycket fisk, frukt och grönt!:) Nu kör jag!

Hade jag haft en chans till att gå på gruppträning som bodycombat, aerobicdans osv så hade jag MER än gärna gjort det men först måste min ekonomi stabilisera sig. Nu får jag nöja mig med hemmagym, jogging/löpning(ska fixa riktiga skor)powerwalks, styrketräning(ska fixa riktiga vikter). Men till en början kör med powerwalks VARJE dag efter jobbet, får ändå så pass mycket motion på jobbet då man cyklar MYCKET! Så rumpan är jag dock nöjd med hehe.






Jag drömde om precis allt möjligt inatt och alla möjliga människor som var inblandade haha. Men nu ska jag betala räkningar så jag får koll på min ekonomi denna månad.

Sedan väntas dusch och uppröjning, ska se om jag hinner ner till stan och beställa klipptid innan jag får besök av mina föräldrar!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: P

Men var sitter de överflödiga kilona????? Mikroskop tack.:)

2009-09-17 @ 08:33:24
URL: http://www.offentligblogg.blogspot.com
Postat av: Cilla

Svar: Men den där bilden är ju hur jag SÅG ut förra året, det är ju målet:)

2009-09-24 @ 20:33:23
Postat av: Rebecca

Du är ju supersnygg!

2009-11-06 @ 22:20:47
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0