syg?

Bara på morgonen, jag hade migrän imorse så jag stannade hemma från jobbet idag eftersom jag trodde det skulle bli värre, så illa som det var den gången då jag skulle repetera på sångshowen med kören. Det förvärrades och min körkamrat fick köra hem mig. Sedan har det hänt en gång då jag skulle jobba (den tiden jag jobade i sverige). Jag fick gå hem för jag klarade inte av, huvudvärken och illamåendet var så illa. Därför trodde jag att det skulle bli samma känsla denna gång men det blev det inte. Kanske för att jag sovit bort det nu.
Nåja ja....Jag har kommit igång med mina promenader nu, hela förra veckan tränade jag utom söndagen....Denna vecka ska jag försöka att få träning alla dagar utom en.

Så här har veckans träning sett ut:

måndag: powerwalk 55 min
tisdag:powerwalk 60 min
onsdag:powerwalk 55 min
torsdag: aerobicdans och styrketräning 45 min
fredag:powerwalk 75 min
lördag: sprang 45 min + mage
söndag: VILA


Sedan försöker hålla strikt kost, nåja det spårade ut lite i lördags men jag tar igen det med träning.


Denna dag när jag är hemma från jobb så ska jag ÄNDÅ ta min promenad, det är ju bara en promenad. Jag ska ju till jobbet imorgon.

Jag måste skriva ner vad som händer denna vecka:

Måndag, dvs igår gjorde jag detta: handla, tvätta, promenad, tvätta, matlagning, duch, sova

Tisdag: idag är jag sjuk...men ska promenera i eftermiddag

Onsdag: jobba, promenad, planera för körhelgen

Torsdag: jobba, anställningssamtal i danmark, KANSKE promenad lr springtur, vetrinären med kisarna(dags för vaccination).

Fredag:  jobba, KANSKE springtur eller promenad (beroende på om jag hinner) sedan åker jag till körhelg
Lördag: körhelg 
Söndag: körhelg

Nu ska jag vila lite till
Söndag




Kommentarer
Postat av: s

vad duktig du är!! go girl!

2009-09-24 @ 13:12:39
URL: http://www.metrobloggen.se/joggningstjej
Postat av: Mindy

God eftermiddag.inte ofta man hör från dig mera..Hoppas att allt är bra med dig & du har en skön vecka framför dig.kram

2009-09-28 @ 12:25:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sabina

jag har sötsug hela tiden ehhe

2009-09-29 @ 23:04:52
URL: http://www.metrobloggen.se/joggningstjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0