grubbleri o grubblera

Blev illamående helt plötsligt. Har precis käkat lunch, köttfärsås o spagetti men de blev nog lite mkt köttfärsås:S  Men jag får skylla mig själv, spagettin vart inte klar så åt först upp en tallrik med lagom portion köttfärsås o sedan en lagom portion köttfärsås med spagetti.......de två lagom portionerna blev tillsammans en stor portion (tummen ner). Men va fan, ät när du är hungrig. Men nu när jag inte rör på mig så blir man lite nojjig. Äsch det är sockret som är det värsta. Har känt mig pigg hela dagen men nu kommer trötthetn ikapp och så har jag fått tillbaka skallevärken för att jag suttit vid datorn blää.


Nej får se om jag har kraft att gå till praktikn imorgon eller om jag stannar hemma en dag extra. På tisdag ska de inspektera lägenheten inför renoveringen och det vore bra ifall jag var hemma då men blir lite svårt när man har praktik och inspektörerna o elreperatörerna dyker upp mitt på dagen:S Får kanske ta ledigt då....Hua dessa två veckor fram till jag flyttar tilll malmö blir inte enkla. Jisses vad trött man lär bli samtidigt som man har praktiken att tänka på har man all packning och all tömning av badrum och kök att tänka på.......Och man är alltid trött efter man haft lite baciller i kroppen så nog kommer det kännas efteråt. Men så när jag väl bor i malmö kan jag slappna av igen, förhoppningsvis.


Men nu ska jag vila mig lite........



Lägger upp en "ful-bild" på mig.....:P






Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Hey!! Hoppas illamåendet är över nu=/ Å bilden är inte alls ful1!!!

2010-04-12 @ 11:28:12
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0