inga fler bilder men en massa snack om träning:P

Hela min dator och strejkat och alla mina bilder och filer har försvunnit. Kommer ej tillbaka. Får ta nya bilder,suck.

För övrigt är jag hos päronen. Hade en trevlig kväll igår förresten hemma hos en killkompis från kören. Vi(läs JAG:p) sjöng en massa och snick snackade. Drack en massa kaffe så man höll sig vaken ovanligt länge igår. Var inte hemma förrän halv två och sedan la jag mig inte förrän tre. Trots de få timmars sömn detta resulterade i tog jag mig ut på en powerwalk på 70 minuter(y). Jag tror visst att min kropp börjar svara på träning och bra kost. För denna gången stod vågen på 55 kg fast imorse stod den på 54,5:)  Jag är påväg, visst är jag!:) Det är lite dumt att börja "dieta" under en högtid som påsk då man äter som mest godis. Jo jag tänker unna mig några godheter för nu vet jag att jag kan göra det ändå. Powerwalken har gjort sitt och det känns bra:)Har dragit ner på kollisar, alltså lågintensiv träning som powerwalks och mindre kollisar funkar på mig. Vi har alla lika kroppar som fungerar olika. Det gäller å hitta sin egen väg. Och jag tror att jag gjort det:) Så vi kör på detta. Jag kan klara mig utan bröd och ris o pasta o sådant om jag får en massa fetter och en MASSA protein. Jag börjar tro på att man kan bygga muskler utan att slänga i sig en massa kollisar.


Powerwalk kanske inte är den ultimata träningen för att träna kondis men det är super för förbränningen. Och varvat med TUNG styrketräning formas kroppen till fit:) Och jooo tjejer kan visst köra tungt, vill du tappa storlekar så ska du köra lågintensiv cardio med TUNG styrketräning. Man får inga muskler av att köra en massa lätta vikter. Det formar knappt kroppen. Det ska ju ta emot för att ge nåt!:) Så TUNGA vikter it is!

Ikväll sa jag hem till denna körkompis igen och vi ska fortsätta där vi slutade med en massa sång och spel......samt "så ska det låta" och snick o snack snäcka:)


Nej nu ska jag lägga mig i soffan med lite "må bra-tidningar":)

Ha de gott!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0