träningsupplägg



Har upptäckt en ny blogg "tolfen.blogspot.com"  som är kanon! Här får du reda på en hel saker kring träning o hälsa. Det är en kille som har denna blogg men trots det riktar han sig till tjejers träning också. Jag har fått en hel del svar som gjort att jag nu kan lägga upp ett träningschema för mig. Man får prova sig fram när det gäller att hitta sin väg till en bra träning som funkar:)



Eftersom jag nu ska slänga in mer styrketräningspass för att få mer slimmad kropp så kommer det se ut så här:

måndag: cardio-långintensivträning-70 minuter powerwalk
tisdag: styrketräning 45 minuter  ben, rumpa, mage o rygg avslutar med 15 minuters cardio
onsdag: cardio-powerwalk 60 min  efteråt lite magövningar
torsdag: styrketräning bröst,axlar,bic o tric  45 minuter avslutar 15 minuter cardio
fredag powerwalk 60 minuter 
lördag: fitnessyoga 70 minuter  
söndag:vila 



cardio: 3 konditionspass
styrkepass: 3 styrke 

Jag vet inte om det räcker med 3 cardiopass....kan ju börja med det och så kör jag LCHF -diet, strikt! Utan socker o godis!


Det räcker nog. Vi provar!

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ville bara önska dig en trevlig måndag!

2010-04-05 @ 14:17:05
URL: http://thewholeweek.blogg.se/
Postat av: Karin

nicenice:)

2010-04-05 @ 15:47:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lola

Var inte fööör strikt med LCHF-dieten bara, den är inte dokumenterat bra än. Lycka till ändå!!

2010-04-05 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0