Full rulle!Me like!




Ojoj nu verkar mitt liv äntligen ta fart. Idag har jag varit på en jobbintervju (dock för timanställning men bättre än inget) och det verkar gått bra. Kom överens med chefen att jag skulle maila henne några referenser och sedan börjar jag med bredvidgång på måndag! Samtidigt hör ett annat sjukhus av sig och är intresserad av att träffa mig om jag är intresserad av timanställning(samma här, bättre än inget) och självklart är jag det. Ringde upp denne och fick då reda på att det även gäller natttjänster vilket jag inte är så road av men....shit....man får ja ta allt som erbjuds om man vill ha ett jobb! Vad ska jag göra? Ska jag vänta med helsingborg innan jag känt på sjukhuset här där jag bor? Nu helt plötsligt blir jag velig och vet inte hur jag ska göra. Samtidigt vill jag ha jobb, jag vill tjäna pengar och slippa gå på försörjningstöd! Men samtidigt....träningen då? Hur ska jag hinna med träning? Träning är så jäkla viktigt för mig i mitt liv. Träning är en del av mitt liv. Och jag tänker på nåt sätt lyckas ta mig tid till träning utöver detta. Nu är det ju solklart att jag inte har tid till en annan människa i mitt liv, alltså en pojkvän. Det känns skönt för nu kan jag släppa tankarna på att försöka hitta en man!

Ikväll är det audition för mig, håll tummarna! Jag är så nervös och har ingen aptit idag. Men det ska nog gå bra. Jag går dit och gör min grej, sjunger min sång och ger allt!

Nu ska jag diska upp lite och få ordning på grejer här.

Kommentarer
Postat av: Lola

Ojoj! Två jobb på en gång, grattis! Hoppas du får båda. Du kan ju själv lägga uppp när och var du vill jobba om du är timanställd.

Träningen får helt enkelt ske på fritiden då ju.

2010-08-25 @ 17:29:32
Postat av: cilla

Lola: Jupp får se hur det blir. Om det blir nån fritiden lägger jag såklart träningen på det men träningen är viktig för mig också. Jag fixade att sköta träningen samtidigt som jag jobbade heltid på sjukhuset nu i sommar.Men kanske svårare med timanställningen men det ska nog gå!

2010-08-25 @ 18:48:12
Postat av: Anonym

thanks:)

vad var det för audition och hur gick det?:)

2010-08-26 @ 13:53:22
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Tobias

jag vet, det är helskumt alltså :S haha

2010-08-26 @ 21:39:53
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: moa freakin' carlberg :)

fin header! allt bra med dig söten?

2010-08-26 @ 22:04:01
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0