Goddagens måndag



Uppdatering: Först tar vi helgen. I helgen besökte jag malmö , lite social med familjen och vänner. Malmöfestivalen och shoppingrunda(dock inte för mig)

Idag är en ny vecka och ny dag. Måndag. "Provjobbade" på ett ställe jag sökt jobb. Kommer blir timanställd. Men har även sökt jobb i hbg, ska ringa chefen för att bestämma start på "bredvidgång". Detta ställe jag var på idag var en närvårdsjukavdelning, mycket blodpat och diabetespat, mycket äldre människor. På en ortoped är det blandat och varierat vilket lockar mig mest och då är pendlandet värt. Det är så oehört viktigt att man trivs på sitt jobb. Men vi får se hur det går på det andra också.  Lite trist att ha äldre arbetskamrater också. Efter att ha varit hela sommaren på ett ställe med arbetskamrater i samma ålder, både killar och tjejer, lockar det mest. Men som sagt vi får se.

Idag är det en ny vecka som sagt, träning startar igen. Men inte idag. Idag är jag oehört trött, sovit för lite i helgen vilket resulterar i trött kropp och då ska man inte pressa sin kropp till träning. Bättre att vila upp sig. Ska ju springa en mil imorgon på iformloppet och då är det bättre man är utvilad. 



Lördagens outfit: skjortklänning: Camilla
                          leggings : mammas
                          skor: mammas,köpta på Mallorca
                          brett skärp: lånat av mamma






Trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Oh tack så jättemycket! Var nog första gången jag fått en komplimang för mina ögonbryn :)

2010-08-31 @ 09:09:12
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

Hoppas du kommer trivas på jobbet iaf!!



Fin outfit!!

2010-09-01 @ 01:47:14
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0