Godnatt

Jag är himla trött och magen är full av skit....ätit på tok för mycket kollisar idag, nåja desto mer energi till springturen imorgon, hoppas jag.

Har jobbat idag 07.16..så har mitt schema i stort sett ut hla sommaren. Men som jag sa till en kollega idag, jag jobbar hellre för mycket och har ett jobb än inget alls. Jag vill bara ha ett jobb NU! Blir ju tvungen att leta efter jobannonser även om jag vill stanna på sjukhuset. En sak är säker-tyvärr ångrar jag mig att jag inte tog detta steget inom sjukvården tidigare dvs undertiden som jag pluggade. Varför gjorde jag inte det? Varför är jag så jävla seg i allt jag gör, tankar, handlingar????? När det kommer till yrkesval,kärleksval osv....

Nåja, på fredag ska vi träffas ett gäng från jobbet och spela brännboll vilket jag hoppas blir trevligt.

Det blev ingen träning idag, är så sjukt trött. Istället har jag gått till kylsåpet och fyllt min mage så den är svullen.....och mer vill den ha....dvs en massa dricka...men de blir inget med sötningsmedel för jag tror att sötningsmedel har den effekten av biverkning, svullen mage. På mig iallafall. Nej jag får nog snart gå till läkaren och testa mig för laktos eller nåt annat...Men jag ska nog börja vänja min mage vid små portioner istället. Jag tror jag äter alldeles för mycket. Har ingen hejd vilket resulterar till att min stackars mage lider. Nej från och med nu blir det mindre portioner. Man får prova sig fram och se vad kroppen mest mår bäst av.

Nej nu ska jag dricka igen för jag är törstig, sedan blir det borsta och lägga sig...så trött, ska bli skönt att få sova.




j

Kommentarer
Postat av: Lola

Men kan du inte vara kvar på sjukhuset? Behöver du nån mer utbildning? Verkar ju fungera bra nu i sommar med jobbet.

2010-08-04 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0