Jag gjorde det! Jag gjorde det!




Jag darrar, jag vet inte vart jag ska ta vägen, hela min kropp ventilerar! Även om svaret var en besvikelse, en enorm besvikelse men att JAG gjorde det! Jag är så stolt över mig själv. Nu kan jag göra om detta flera gånger igen! Man kan ju inte få annat än ett nej och denna gång var det ett nej, kanske var meningen också. Men nu vet jag svaret och slipper att gå och fundera iallafall. Och det är skönt!

Jag såg Honom, ställde mig därute och kollade in honom, samlade mig och sedan gjorde jag bara det. Jag darrade och jag såg lite luddigt.  Men så står han där, jag går fram och frågar.....Han ler stort emot mig.Skit också, att han var upptagen!  Aja, får söka lyckan nån annanstans. Såklart är de upptagna vid det här laget. Suck.


Jag behövde bara skriva av mig nu!




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

modigt!

2010-08-23 @ 22:05:29
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

Heej!!



Wow, det du skrev i min blogg måste jag bara säga gjorde min dag. Tusen tack för dina superfina ord! Menar verkligen det!



Å sen måste jag säga.. fan va modig du va som våga, wow!

2010-08-26 @ 05:06:53
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0