slö slö och trött....

Nu är den intensiva arbetsvecka över. Idag är det måndag och ny vecka. Denna vecka jobbar jag bara 3 dagar och sedan långledig fred lör sön vilket ska bli skönt.

Nu har jag inte ätit godis och onyttigt på en vecka och börjar redan märka skillnad. Den är inte lika fullt uppblåst som den tidigare var. Jag har ökat magträningen så nu börjar man se lite magmuskler också. Så nu ska jag fortsätta i samma veva tills sommaren är slut....och sedan får vi se förändringen.....med magen....hur den känns och hur den beter sig.

Kosten blir inte så fullt regelbunden då man jobbar fem timmar minst innan man får i sig frulle nummer två.....Morgonarbetet är värst, så myckt som ska göras, det skall tas blodsocker,omläggningar, kontroller(som ska tas före frukost och innan patienten börjar röra på sig). Men roligt är det! Jag är fast! Jag trivs så oerhört bra på sjukhuset och har goa arbetskollegor som är i min ålder, både killar och tjejer. Men snart går mitt vikriat ut:( Den 15 augusti arbetar jag min sista dag:( 


Idag är jag ledig, skulle tagit en springtur imorse men kände att kroppen behövde vila efter en tuff vecka med både jobb och träning. Jag får nog ta och städa hemmet. Har inte städat på hela helgen...ser ut som **** här. Sedan får jag ta mig ut i den friska luften också. Ska ringa ett samtal till läkaren.

Men ska väl sätta igång nu då....






Förra veckans träning:

måndag em/kv: springtur 50 min magövningar 15 min

tisdag: em/kv: uppvärmning rumpa,mage och lår och sedan styrkträning ben och rumpa sammanlagt en timme

onsdag: vila

torsdag:ff: springtur 50 min och magövningar 10 min

fredag: em/kv: uppvärmning 15 min mage rumpa och lår sedan styrketräning bic och axlar 30 min

lördag:ff: springtur 40 min o sedan mage 15 min

söndag: vila












Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

HÄÄRLIGT gumman, bra jobbat=)

2010-08-02 @ 22:40:31
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Michelle

Vilken mage!

2010-08-23 @ 14:25:23
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0