Dags för en uppdatering

Godddagens denna lugna söndag. Då är denna helgen också snart över. Helgerna gå fort
Jag fick jobbat två kvällspass denna vecka.


Igår var jag iväg på adventsmässa med kören, riktigt mysigt att få sjunga in julen. Skulle vilja gjort det ännu mer, är liksom inte nöjd:) Nåja, får väl nöja mig med julskivorna hemma.  När man gick i skolan fick man chans att sjunga massa julsånger, det var luciatåg hit och dit. Då fick man verkligen MER smak av advent osv.
Men som sagt, vi(kören) sjöng i en MYCKET kall kyrka. Jag höll på att frysa ihjäl. Det var svårt att försöka få fram de höga tonerna då man var stel som en pinne av all kyla....Hade för lite på mig men så brukar också kyrkor vara kalla. Jag saknade det lilla församlingshemmet i Borsta husen, det är så mysigt. Men kyrkan är ju fin men lite för stor för den lilla skaran.
Vi fick massa beröm, alltid kul att höra. Fick varm glögg och hembakad lussebulle efteråt. Sedan skjuts hem av en körkollega, snabbt ombyte till varma kläder och sedan traskade jag ner till stan för att handla mat, hade inget hemma. Köpte alldeles för mycket choklad. Två kakor. Men man behöver inte äta upp det samma kväll/helg som man gjorde förut. Nåja. Fick mig en extra motion där på kvällen. Sedan spenderades kvällen framför datorn med en MASSA gamla tre kronor-avsnitt på youtube.





Kvällens outfit: Svart sammetklänning:ellos
                       Svarta stövlar: skopunkten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en fin söndag sötnos! =)

2010-12-05 @ 13:50:59
URL: http://alinah.se
Postat av: ellenroman

Snygg klänning, hur mår du idag ?:)

2010-12-07 @ 21:42:48
URL: http://ellenroman.blogg.se/
Postat av: Daniel

wow sexigt!

2010-12-14 @ 23:04:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0