Lilljulafton-mys-uppesittarkväll



Idag är Dagen med Högst Mysfaktor. Denna dag planerade jag en in en springtur som sket sig då det var svårt att komma fram i snön. Snön hade lagt sig i drivor på gångbanan, fick en massa snö i skorna vilket inte alls är bra för leder och så. Nej, det var bara att vända. In i värmen och sätta igång Paolo Roberto träningsDVD men det var inte alls roligt så jag tröttnade efter några övningar i andra kvarten. Kan inte säga att detta räknas som träning idag. Men kroppen behöver nog vila. Aja nog om det. Hade ju tänkt vila på lördag men nepp då ska jag banne mig ta mig ut på en springtur, det ser jag framemot=)

Jag är ju hos mina päron nu. Har varit här sedan måndags em. Blev ju hämtad tidigare än väntat pga väderomväxlingar. Så idag har jag och min bror STOR-städat lägenheten. Brodern har dammasugit alla golv och jag har rengjort pisen och spisfläkten, torkat av skåp och så. Städat toaletterna. Så nu är här fint och doftar gott

Vad hände nu med texten??? Åhhh crap! Hur som helst. Nu kan flräldrarna komma hem till ett mysigt hem. De är iväg och fixar lite på Entre och sedan blir det mys med gotta till uppesittarkvällen.

Men hur gör jag för att få tillbaka normal text??

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Vad myyysigt! Hoppas ni får en riiktigt god jul gumman=)



Jo hur du ändrar texten by the way! Gå in i Design, Redigera stillmall.. sedan går du ner till texten



/** Post's body text **/

.entrybody {

font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;

font-size: 8px;



där på size byter du nr =)

2010-12-24 @ 01:13:13
URL: http://afrobelita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0