Long time ago.....

Vilken dag, är så himla trött. Nu har praktiken varit igång i fyra veckor och har inte känt känslan att vilja gå hem nån gång under denna perioden förrän idag. Det har varit en rörig vecka då hälften av personalen varit på APT möte så de blivit lite ändringar men det har funkat bra ändå. Idag var det inget APT men ändå försvann häften av styrkan nånstans och vårdtagarna vart oroliga, riktigt jobbigt när de bara yrar omkring men så är det. Det är ju deras demens och de kan verkligen inte hjälpa det.


I helgen var jag iväg och blev stylad i helsingborg, det var en upplevelse. Blev sminkad, och friserad sedan blev jag plåtad. Tyvärr så kostade bilderna en hel del så jag avstod.

Oj! Klockan är redan åtta(!) Nåja......här kommer lite bilder från plåtningen. Min väninna J var med och passade på att fota undertiden, tack för att du följde med!:)










Kommentarer
Postat av: Lola

Där blev du ju hur snygg som helst! Så kul att ni åkte!

2010-02-18 @ 21:47:18
Postat av: Cicci

Snyggt! varför så orolig för vikten? Du ser ju smal ut. Alldeles lagom =)

2010-02-18 @ 22:07:30
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Jennie

Så lite så :) Det var spännande att vara med!

2010-02-18 @ 23:25:20
Postat av: Tobias

okej men det är alltid något :D

2010-02-21 @ 18:48:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Fin du va och jättefin tröja!!

2010-02-23 @ 14:01:37
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0