ajaj det svider lite här och lite där

Har legat och pressat i solen i några timmar. Tänkte överdriva "några" timmar till fyra timmar men min skalle klarade inte mer. Bränt fejjan och lite andra kroppsdelar. Här är så jädra varmt och kvavt.....Har varit ledig idag, har varit långledig, lördag, söndag och måndag. Ska jobba i helgen buhu, hoppas det inte blir rörigt och hoppas på trevliga människor att jobba med.


Ska väl ta mig en svalkande dusch och sedan smörja in mig med efter-sol-lotion. Det brukar svalka så gott. Tänkte träna idag men det får vara. Med tanke på att jag nte ätit något under tiden jag låg på stranden. Bara pga den jäkla magen , har haft diarre i lördags och igår och har inte vågat ätit nåt idag. Hoppas det är över nu. Tror det beror på denna värmen. Men nu har jag käkat middag iallafall, hemma.

Tänkte göra mig svalkande och god fruktsallad senare, med mango,jordgubbar och vattenmelon:) Köpte en HEL vattenmelon igår, har fått dille på just vattenmelon. Det är så himla gott i denna hettan. Melonen var riktigt stor och tung att papperskassen från ICA gick i sönder. Nåja detta hände som tur väl när jag kommit hem.

Nej, ska diska upp lite och sedan ställa mig i duschen.


Bye for now

 


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Jaa gud, d e såå varmt idag! Skulle oxå tränat men det får va.. föör varmt!!

2010-07-12 @ 19:09:01
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0