Då var det dags igen....

Traskade bort till affärn för att köpa toapper och hushållspapper samt att få röra på sig lite. Men vad som också befann sig i affären, var den jäkla glassen som lockar så jäkla mycket nu när det är så jäkla varmt! Dyr som få var glassen men ändå åkte den ner i korgen suck. Och nu ligger hela paketen i magen igen......alla glassar utom en för jag mår illa. Varför kunde jag inte spara typ hälften åtminstone?! Det blev ingen träning imorse heller och det gör inte saken bättre.

Jag fick mens idag och det förklarar varför min mage varit så svullen de senaste dagarna.

Idag började karnevalen i stan men istället sitter jag här och lränger onyttigt och tänker på en viss person som jag kanske aldrig mer får träffa.
På lördag blir det trevligt. Det blir trevligt imorgon också för då jobbar jag, på jobbet finns en del ögongodis. Och jag hoppas det blir trevligt på jobbet i helgen. På lördag efter jobb kommer J och möter upp mig i Lund och sedan beger vi oss tillsammans ner till LA för att gå på karnevalen. Jobbar kväll på söndag och då får man sovmorgon:) Så de passar bra att hitta på nåt på lördagkvällen:)

Imorgon ska jag banne mig ta mig upp och springa en långrunda. Jag behöver ta ut mig ordentligt eftersom jag ska jobba på kvällen och då behöver jag vara fokuserad! Come on! Jag jobbar på en akutavdelning men kul och intressant är det! Hoppas sååå innerligt på att få stanna kvar!!!







l





Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Tjejen, kommer ihåg att du oroade dig över att du inte gick ner i vikt förut men gooshh du behöver inte oroa dig, du har SKITSNYGG kropp ju, jättefin mage=)

2010-07-17 @ 12:57:48
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Anonym

det är det lätt att träna sig till;)

trevlig kväll på dig:)

2010-07-22 @ 22:41:11
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0