desperat efter ett recept på en digestivemarabouchokladkladdigkaka!

Vet någon om detta receptet som jag letar så febrilt efter??
Jag såg detta receptet i en blogg "kunde jag då kan du" Det är en slags kexchokladspaj...När jag gogglar på kexchokladspaj får jag bara upp recept som innehåller kexchoklad och det är inte det receptet jag är ute efter. Tydligen är receptet sällsynt?:S   Det är med bland annat ingredienserna marabou chokladkaka ljus 200 g och digestive.....så äter man glass till eller grädde.....Den är riktigt chokladig.....Jag tog inte receptet när jag hade chansen. Nu har detta receptet försvunnit på denne blogg som jag fann det i:S 

Jag måste ha så vet någon vilket recept jag menar så får ni gärna höra av er! Tacksam!:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oo jag vet nån liknande! Fast det är vanlig blockchoklad och krossade digestivekex i?



Kram!

2010-07-12 @ 20:58:47
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Anonym

kan du inte skriva receptet här om du hittar det? låter himelskt gött :P

2010-07-15 @ 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0