För varmt

för att sova .....Jag är ganska trött och tror att jag ska knyta mig. Har bokat tvätt imorgon förmiddag. Vet inte vad vädret bjuder på imorgon, om det blir sol. Ska iallafall dra emot Malmös möllevångsfestivalen. Ska även hinna md en springtur på morgonen. Tror jag gör det innan tvätt. Har mycket att tvätta, usch.

Idag har jag tagit en löptur, sedan blev det storstädning i ultrafart, behövdes. Men innan städningen hann jag även med ett par timmar i solen. Hoppas inte på för mycket solväder imorgon då jag inte har tid att pressa i solen. Men hoppas att SOMMAREN har kommit för att stanna tiden ut.... så man har fler  soltimmar att ta igen. Kommer nämligen att jobba mycket i nästa vecka, usch eller okej. Har klippt mig idag så imorgon ska jag ha utsläppt hår,ska fixa och platta det. Inte alls nöjd med frillan idag,,, hon ska inte klippa mig fler gånger.

Nu ska jag ta o borsta gaddarna o sedan krypa ner i sängen.........men inget täcke, för varmt.

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0