Godkväll, en trevlig dag

Godkväll allesamman!

Tittar på krysset just nu....trevligt....sean banan skaka rumpa är ju ganska rolig haha.

Har haft en fin dag . Tog en joggingtur imorse och sedan satte jag igång och tvättade, hade en stor hög med tvätt och hade inga rena underkläder för tusan....När det varit så varmt i dagarna så har man duschat flera ggr om dan:S  Ganska skönt med svalare luft vilket kanske betyder att man kan börja och träna även EFTER jobb....hoppas hoppas, saknar styrketräningen. 
Hur som ....när jag var färdig med tvätten bar det iväg till malmöö.....för att träffa min goa vän J och ta en tur till möllevångsfestivalen, men det blev en ganska snabb genomgång för att sedan bege sig vidare till ett matställe. Det blev lite shopping i form av en skön tröja på Gina och ett fint nagellack som jag ska lägga på ikväll:) Och jag som inte borde köpa nåt men kan man låta bli när det är REA?

Nu har jag intagit soffläge och ska fortsätta glo på teve:)



Dagens outfit. Gillar inte kjolen, får en platt röv i den:S


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag skrev det.. eller menade det med "väldigt gina tricot" hehe allt i klädväg var därifrån!

hoppas allt är fint med dig

själv typ drunknar man i regnet:)

2010-07-29 @ 17:20:41
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Denny | SUPERBLOGGEN.SE | Kontakt: [email protected]

Sv: Hehe =) Jag brukar faktiskt träna utöver dieten så jag kompletterar. Äter man ingenting så är det inte bra, men jag klarar mig på dietdrycker + träning.

2010-07-30 @ 20:59:13
URL: http://www.SUPERBLOGGEN.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0