Jag har en efterlysning på en grabb

Dags att uppdatera kanske.

Har jobbat en hel del därför jag inte uppdaterar så bra, nej vilken dålig ursäkt:P Min ursäkt är ren lathet:)


Mina tankar snurrar runt och jag vill dra tillbaka tiden för när kommer jag att stöta på honom igen???? Blääää detta är jobbigt. Jag planerar vad jag ska säga ifall jag träffar på honom igen, så jädra onödig slöseri på energi. Nej. Det är inte lönt att jaga. Varför är jag så trögtänkt.....? Varför väntar jag alltid till det sista.......Varför är jag inte kvicktänkt....nej känslor fungerar så. Efter ett tag kommer man på......."man saknar inte kon förrän båset är tomt"

Men det finns som sagt en hel del gobitar på jobbet. Överallt dyker de upp:P Och när man som ny ung kvinna får uppgift att sköta om vårdnaden på manliga patienter som är i samma ålder eller ett par år  äldre/yngre blir man lite nervös men det vänjer man sig snart vid. Det gäller att dra på den proffessionella  rollen. Tur att man har en hel del manliga kollegor:) Men imorgon blir jag själv med en ssk. Får se hur det går men klart att jag ska fixa det! Jag trivs iallafall. Visst känner man konkurrens med sina kvinnliga kollegor som är himla flitiga, det känns som man tävlar vem som är flitigast. Fast.....det kanske bara är jag.....tävlingsmänniska nummer.....jag tävlar med allt o alla. Det vore nog bäst om jag slutar med det och tävlar med mig själv. För det är den enda person man ska jämföra sig med.

Annars......så har jag himla ont i mina trampdynor, fullt med blåsor efter promenaden.....alltid likadant. Grannen ska ha fest och tur att jag inte ska jobba a-tur imorgon så man har lite sovmorgon.  Men men ska hinna med lite träning imorgon så man får bättre fokus på jobbet(y)





Kommentarer
Postat av: Karin

tshirten köpte jag på SOLO i hum september tror jag:) ja 2009 då:)



hoppas du har/har haft en fin kväll!:)

2010-07-02 @ 23:51:03
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Madde

Ja inte är det godis&alkohol iaf ;) haha!

Antar att det är mina senaste år av ändrar kost & ökade träningsdos som håller den i hyffsad form.. Kul med en annan som skriver mkt om träning.. me like :)

2010-07-05 @ 20:55:31
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

Neeej men guud va roligt att du fann mig.. bytte blogg förut men skrev det i den gamla bloggen men tog bort den sen igen=)



Ååh va jobbigt med blåsor, hoppas d blir bättre imon!!



KRAM på dig

2010-07-06 @ 20:50:33
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0