Inte träning eller kost

För en gånggskull ska jag inte skriva om träning och hälsa även om det är mitt liv. 

Jag får besök av päronen på lördag och då har de med sig lite inredningsprylar som ska upp i köket. Jag sparar med att ta bilder då. Egentligen så har jag en mobil som tar kanonbilder men den måste lämnas in på reparation eftersom den är totalt död. 

Jag tog ledigt ännu en dag, har lite skallevärk, eller en konstig huvudvärk måste jag säga:S

Idag är det fredag och teve bjuder inte på nåt särskilt kul ikväll. Istället är det fotboll för hela slanten fy fan varför ska alla jäkla kanaler ockupera med en massa sport??! Så jäkla S T U P I D!

 

Nu ska jag fortsätta vila lite.



Gårdagens outfit:

kavaj: tippy för många herrans år sedan
sjal: h&m
jeansleggings: ONLY
skor: skopunkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0