"Kom igen nu!" -" Det finns bara ett sätt att få muskler!"

Så lät det ur tränings-dvdn med Paolo Roberto. Körde ett pass "med" honom i eftermiddags. En kvart rumpa,mage och lår. Och en kvart fettförbränning. Oh fy för hundan vad tufft det var. Nu märktes det vilken dålig kondis man har. Och slappa muskler. Men det ska bli bättre, right?! Jodå, nästa pass kör jag på söndag. Blev helt slut i kroppen och hungrig som bara den. Jag var fortfarande hungrig efter middagen, det var ingen liten måltid. Men vid klockan sex stillade jag min enorma hunger med en större kvällmellis, bestående av en frökus med smör,blandsallad,kalkonskiva, ett kokt ägg, en tallrik med fil och hallon sötat med lite flytande honung. Ett äpple och två koppar kaffe med soja-kaffe. Så mätt jag blev!:)

Imorgon blir det aktiv vila med en långpromenad och lite mage.  Får hoppas det är uppehåll då.






Kommentarer
Postat av: Karin

se där, visste inte att han gjort en bok:)

trevlig kväll på dig:)

2010-06-10 @ 20:41:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sophia

Tränar man hårt, får man lägga till på matkontot, åter ett stort plus när man tränar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0